28 лютого 2018 в старшій логопедичній групі «Пустунчики» в рамках оздоровчого сімейного проекту «Моторику і мову розвиваємо – здоров’я укріпляємо» відбулась зустріч з батьками за темою «Йогою займаємось – здоров’я набираємось». Батьки разом з дітьми та вихователями Белендій О.Є. та Цигипою Н.І. під керівництвом інструктора з фізкультури Зубковой В.М. та вчителя-логопеда Гуразди В.Т. практично ознайомились з елементами Хатха-йоги, Цілющих Мудр, дихальної гімнастики, які оздоровче впливають на різні фізіологічні системи дитячого організму. Всі присутні здобули практичні навички та емоційне задоволення.

 

«Бути здоровим – це не просто не хворіти, а баланс та гармонія всього організму, рівновага тіла, розуму та душі»


22 січня відбувся семінар-практикум для педагогів спеціальних груп для дітей з порушеням мовлення за темою "Інноваційні прийоми роботи з формування лексико-граматичної будови мовленя у дошкільиків з вадами мовлення". Вчителем-логопедом Зубовою О.В. була надана   консультація про шляхи збагачення та активізації словника у дітей дошкільного віку з ВПМ. Вихователі середньої групи "Ромашка" Майстренко Т.М. та старшої групи "Пустунчики" Цигипа Н.І.  практично продемонстрували форми і методи роботи з дітьми

 


17 та 18 січня в ДНЗ № 192 відбувся дводенний семінар-тренінг за темою "Профілактика ВІЛ/СНІД на робочому місці"для працівників закладу. Тренером виступила практичний психолог Фролова Т.І. Метою тренінгу було надати учасникам інформацію про основні поняття щодо ВІЛ, обговорити шляхи передачі ВІЛ та методи профілактики ВІЛ-інфікуваня; визначити поняття "толерантність". В українському суспільстві існують негативні стереотипи щодо людей, що живуть з ВІЛ. Саме тому вкрай актуальним є поширення знаь про ВІЛ та формування толерантного ставлення. Педагоги є лідерами громадської думки, їхня позиція є авторитетною для батьків та підростаючого покоління.

22 листопада відбулось методичне об'єднання художньо-естетичного напрямку для вихователів ДНЗ Дніпровського району.

Це був захопливий майстер-клас з пластилінографії, метою якого було підвищення рівня компетентності педагогів з питань використання пластилінографії – відносно нового виду дитячої творчості та нетрадиційного малювання – під час організованої  діяльності та в повсякденному житті дошкільника.  Педагоги поширили знання про основні та допоміжні прийоми, які використовуються під час занять пластилінографією та здобули практичного досвіду з використання техніки малювання пластиліном під чутким керівництвом вихователя старшої групи ДНЗ № 192 Малик Анни Миколаївни