Результати моніторингу якості освіти

Освітній процес в закладі дошкільної освіти організований за дистанційною формою в синхронному та асинхронному режимах відповідно до програмно-методичного забезпечення, являє собою єдиний комплекс освітніх компонентів для набуття виховання компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.

Проведено моніторинг компетентності дітей за освітніми напрямками (за віком) у дистанційному форматі (опитування батьків) 


Звіт керівника за 2022 - 2023 навчальний рік


Результати моніторингу якості освіти за 2021-2022 навчальний рік

Працюючи за комплексною освітньою програмою «Стежинки у Всесвіт», вихователі проводили обстеження дітей за освітніми напрямами. За результатами моніторингу діти досягли таких рівнів розвитку (%)

Вікова група

Рівні (%)

високий

достатній

середній

низький

верес.

січень

верес.

січень

верес.

січень

верес.

січень

Молодший д.в.

39 дітей

4

10

26

34

38

50

32

6

Середній д.в.

42 дитини

3

6

23

39

44

35

30

20

Старший д. в.

65 дітей

5

24

26

50

58

20

11

6


Звіт в.о. директора за 2020 - 2021 навчальний рік