Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок" Запорізької міської ради  є закладом комунальної форми власності.

У ЗДО № 192 функціонує 9 груп:

                      1 група – 3-го року життя;

                      1 група – 4-го року життя;

                      2 групи – 5-го року життя;

                      2 групи – 6-го року життя;

           3 групи – спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення 5,6,6 (7) років життя.

Мова навчання та виховання в групах загального розвитку - українська,

сеціальних групах для дітей з порушенням моівлення - українська.

 

В ЗДО № 192 працює

за 12 годинним режимом – 6 груп (з 6.30 до 18.30),

за 10,5 годинним режимом – 3 групи (3 спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення).  


Директор: Дмитрієва Дар'я Євгеніївна

 

на посаді директора з 02.01.2023

 


Вихователь-методист: Повстенко Наталія Іванівна

Педагогічний стаж роботи: 34 роки,

на посаді вихователя-методиста - 11 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії


Завідувач господарства: Шульга Валентина Олександрівна

 

Працює в дошкільному закладі з  1979 р.,

на посаді завідувача господарства - 18 років


Пріоритетні завдання педагогічного колективу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок" на 2023-2024 навчальний рік

 

  1. Забезпечити збереження та розвиток фізичного, психічного, соціального, духовного здоров’я дітей та педагогів через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в практику роботи закладу дошкільної освіти та удосконалення  комунікативно-освітнього простору в умовах війни з використанням цифрових інформаційних ресурсів (2 рік)

Очікувані результати:

• підвищення фахового рівня педагогів з питань використання цифрових засобів та ІКТ в освітньому процесі, зокрема, в умовах карантину;

• застосування мультимедійних презентацій, відеофільмів на заняттях та під час бесід; 

• створення педагогами  власних презентацій та відеофільмів для кращого та наочного подання навчального матеріалу; 

• розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності вихованців через використання інформаційно-комунікаційних технологій;

• забезпечення батьківської обізнаності щодо освітніх інтернет-ресурсів.

 

2. Формувати соціально-громадянську компетентність дітей дошкільного віку шляхом зміцнення національної ідентичності як основи, яка виховує справжній патріотизм, сприяє формуванню у дітей позитивного образу своєї країни, виховує ціннісне ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури (2 рік)

  Очікувані результати:

підвищення компетентності педагогів та батьків щодо впровадження модерних практик, спрямованих на формування соціально-громадянської компетентності дітей;

• сформованість емоційно-пізнавальної активності дошкільників;

• сформованість ціннісного ставлення дітей до рідної української мови;

• набуття соціально-громадянської та  художньо-мовленнєвої компетентностей  дошкільниками;

• сформоване почуття патріотизму, що передбачає активний крок любові до родини, рідного краю, свого народу, його звичаїв і традицій, повагу до національних традицій, людей праці, усвідомлення зв'язку власної долі з долею Батьківщини

 

3. Сприяти збереженню та зміцненню психоемоційного здоров’я всіх учасників освітнього процесу, активізацію особистісних ресурсів стресостійкості шляхом використання арт-терапевтичних технологій. (І рік)

Очікувані результати:

• забезпечення умов щодо психологічної підтримки дітей в умовах війни;

• створення в навчальному закладі довірливого безпечного середовища, відкритого дітям і батькам, а також сприятливого психологічного клімату, здатного захистити дитину від наслідків стресу;

• створення сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями;

• забезпечення  психічного і соціального розвитку дітей на кожному віковому етапі; 

• сформованість вмінь знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів;

• профілактика та подолання явищ булінгу; 

• консультування батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей з метою формування гармонійно розвиненої особистості; 

 

• сформованість навичок соціальної взаємодії.