Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок" Запорізької міської ради є закладом комунальної форми власності.
У ЗДО № 192 функціонує 8 груп:
1 група – 3-го року життя;
1 група – 4-го року життя;
1 група – 5-го року життя;
2 групи – 6-го року життя;
3 групи – спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення 5,6,6 (7) років життя.
Мова навчання та виховання в групах загального розвитку - українська,
сеціальних групах для дітей з порушенням моівлення - українська.
В ЗДО № 192 працює
за 10,5 годинним режимом з 7.00 до 17.30
5 груп загального розвитку,
3 спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення).
Директор: Дмитрієва Дар'я Євгеніївна
Педагогічний стаж роботи: 3 роки
на посаді директора з 02.01.2023
Вихователь-методист: Повстенко Наталія Іванівна
Педагогічний стаж роботи: 37 років,
на посаді вихователя-методиста - 11 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "старший вихователь"
Завідувач господарства: Шульга Валентина Олександрівна
Працює в дошкільному закладі з 1979 р.,
на посаді завідувача господарства - 19 років
Пріоритетні завдання педагогічного колективу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок"
на 2024/2025 навчальний рік
1. Забезпечити збереження та розвиток фізичного, психічного, соціального, духовного здоров’я дітей та педагогів через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в практику роботи закладу дошкільної освіти та удосконалення комунікативно-освітнього простору в умовах війни з використанням цифрових інформаційних ресурсів (3 рік)
Очікувані результати:
• удосконалення вміння користуватися сучасними освітніми технологіями;
• створення педагогами власних презентацій та відеофільмів для кращого та наочного подання навчального матеріалу;
• розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності здобувачів освіти через використання інформаційно-комунікаційних технологій;
• забезпечення батьківської обізнаності щодо освітніх інтернет-ресурсів.
2. Формувати соціально-громадянську компетентність дітей дошкільного віку шляхом зміцнення національної ідентичності як основи, яка виховує справжній патріотизм, сприяє формуванню у дітей позитивного образу своєї країни, виховує ціннісне ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури (3 рік)
Очікувані результати:
• актуалізація знань педагогів стосовно напряму БКДО «Мовлення дитини» з огляду на роль мови і мовлення в житті людини
• підвищення компетентності педагогів та батьків щодо впровадження модерних практик, спрямованих на формування мовленнєвої компетентності діяльності дітей;
• створення мовленнєвого середовища в групах різного віку з використанням інноваційних технологій і сучасних методів навчання;
• сформованість культурних цінностей особистості, адекватного сприйняття позитивної оцінки дитини іншими дітьми та дорослими.
3. Сприяти відновленню та зміцненню психоемоційного здоров’я всіх учасників освітнього процесу, через психологічний супровід та підтримку в умовах воєнного та післявоєнного стану (2 рік)
Очікувані результати:
• забезпечення о психологічної підтримки дітей;
• створення безпечного сучасного та інклюзивного освітнього простору для всіх дітей;
• створення сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями;
• сформованість вмінь знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів;
• сформованість навичок соціальної взаємодії