Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок" Запорізької міської ради  є закладом комунальної форми власності.

У ЗДО № 192 функціонує 8 груп:

                      1 група – 3-го року життя;

                      1 група – 4-го року життя;

                      1 група – 5-го року життя;

                      2 групи – 6-го року життя;

           3 групи – спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення 5,6,6 (7) років життя.

Мова навчання та виховання в групах загального розвитку - українська,

сеціальних групах для дітей з порушенням моівлення - українська.

 

В ЗДО № 192 працює

за 10,5 годинним режимом з 7.00 до 17.30  

5 груп загального розвитку,

3  спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення).  


Директор: Дмитрієва Дар'я Євгеніївна

Педагогічний стаж роботи: 3 роки

на посаді директора з 02.01.2023

 


Вихователь-методист: Повстенко Наталія Іванівна

Педагогічний стаж роботи: 37 років,

на посаді вихователя-методиста - 11 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "старший вихователь"


Завідувач господарства: Шульга Валентина Олександрівна

 

Працює в дошкільному закладі з  1979 р.,

на посаді завідувача господарства - 19 років


Пріоритетні завдання педагогічного колективу закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 192 "Світанок"

на 2024/2025 навчальний рік

 

  1. Забезпечити збереження та розвиток фізичного, психічного, соціального, духовного здоров’я дітей та педагогів через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в практику роботи закладу дошкільної освіти та удосконалення  комунікативно-освітнього простору в умовах війни з використанням цифрових інформаційних ресурсів (3 рік)

Очікувані результати:

•  удосконалення вміння користуватися сучасними освітніми технологіями; 

створення педагогами  власних презентацій та відеофільмів для кращого та наочного подання навчального матеріалу; 

розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності здобувачів освіти через використання інформаційно-комунікаційних технологій;

забезпечення батьківської обізнаності щодо освітніх інтернет-ресурсів.

 

2. Формувати соціально-громадянську компетентність дітей дошкільного віку шляхом зміцнення національної ідентичності як основи, яка виховує справжній патріотизм, сприяє формуванню у дітей позитивного образу своєї країни, виховує ціннісне ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури (3 рік)

  Очікувані результати:

 актуалізація знань педагогів стосовно напряму БКДО «Мовлення дитини» з огляду на роль мови і мовлення в житті людини

• підвищення компетентності педагогів та батьків щодо впровадження модерних практик, спрямованих на формування мовленнєвої компетентності діяльності дітей;

• створення мовленнєвого середовища в групах різного віку з використанням інноваційних технологій і сучасних методів навчання;

• сформованість культурних цінностей особистості, адекватного сприйняття позитивної оцінки дитини іншими дітьми та дорослими.

 

 3. Сприяти відновленню та зміцненню психоемоційного здоров’я всіх учасників освітнього процесу, через психологічний супровід та підтримку в умовах воєнного та післявоєнного стану (2 рік)

Очікувані результати:

• забезпечення о психологічної підтримки дітей;

• створення безпечного сучасного та інклюзивного освітнього простору для всіх дітей; 

• створення сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями;

• сформованість вмінь знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів;

• сформованість навичок соціальної взаємодії